Hei rippikoululainen!

Sait tämän kirjeen ensimmäisessä tapaamisessamme 10.12.2023

Kiva kun olet mukana yhteisellä rippikoulumatkalla! Tervetuloa!
Tässä kirjeessä on tärkeää tietoa rippikoulustasi, lue kirje siis tarkkaan.

Sinun rippikouluryhmäsi on Päiväripari 1 Ellen
Rippikoulu on kokonaisuus. Siihen sisältyy päiväriparijakso Ellenissä talvilomaviikolla sekä tapaamisia ennen ja jälkeen riparijakson.
Kaikki tapaamiset ovat osa rippikoulun opetusta ja läsnäolo tapaamisissa on tärkeää. Jos et pääse mukaan johonkin tapaamiseen, ole etukäteen yhteydessä oman ryhmäsi ohjaajaan. Ohjaaja sopii kanssasi poissaolon korvaamisesta.

Kokoontumiset, joihin osallistut rippikouluryhmäsi kanssa:

1. Rippikoulun aloituspäivä su 10.12.24 klo 10–11 keskustan Pyhän Mikaelin kirkossa (Tallinmäki 1) ja sen jälkeen tapaaminen nuorille ja vanhemmille Ellenissä klo 11.
  2. Tapaaminen su 7.1.24 klo 10–13 keskustan Pyhän Mikaelin kirkossa ja Hörnan-nuortentilassa (Pitäjäntuvanpolku 3).
  3. Päivärippikoulujakso la 17.– pe 23.2.24. Ellenissä.
  4. Tapaaminen su 3.3.24 klo 9.30-12 Masalan kirkolla (Tinantie 4).
    Kuulet Change maker -järjestöstä ja nuorten mahdollisuuksista vaikuttaa.
  5. Tapaaminen nuortenillassa Hörnanilla pe 15.3.24 klo 18-19.
  6. Gospel-konsertti pe 19.4.24 klo 19-20 keskustan Pyhän Mikaelin kirkossa.
  7. Konfirmaatioharjoitus ja valokuvaus pe 3.5.24 klo 18-20 keskustan Pyhän Mikaelin kirkossa.
  8. Konfirmaatiojuhla la 4.5.24 klo 15-16.15 keskustan Pyhän Mikaelin kirkossa.
    Nuoret saapuvat kirkkoon klo 14.30.
  9. Seurakunnan nuorten toiminta alkaa syksyllä pe 6.9.24 Hörnanilla. Jos haluat tulla mukaan, olet lämpimästi tervetullut!

Rippikouluryhmäsi ohjaajat:
pastori Nina Stjernvall-Kiviniemi
rippikoulun ohjaaja Hanna-Leena Posti

Allergiat ja ruokavaliot:
Tilaamme rippikoulussa tarjottavat välipalat ja ruoat ilmoittautumisessa annettujen tietojen mukaan. Mikäli tietoihisi on tullut muutoksia, ole välittömästi yhteydessä tästä ohjaajiin.

Tiedottaminen:
Kaikki rippikouluinfot lähetetään sähköpostitse nuorelle ja huoltajalle. Lisäksi löydät leiriin liittyvät tärkeät tiedot sekä yleistä tietoa rippikoulusta seurakuntamme verkkosivuilta.

Maksujärjestely:
Rippikoulumaksusta on mahdollisuus anoa perheen taloudellisesti tiukan tilanteen vuoksi maksujärjestelyä, joka katsotaan tapauskohtaisesti jokaisen perheen kohdalla. Maksujärjestelyanomuksia (lomake löytyy nettisivuilta) otetaan vastaan 15.1. asti. Maksujärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä voitte jättää viestin diakonian päivystävään puhelimeen p. 050 383 9371 ja diakonit ottavat teihin yhteyttä.

Ole rohkeasti yhteydessä, jos sinulla on kysyttävää rippikoulusta!

Rippikouluterveisin,

Nina