Vuorokausi kuin Taizéssä!

Haluaisitko kokea vuorokauden kristittyjen yhteisöllistä elämää? Räfsön leirikeskuksessa on mahdollisuus osallistua keskiviikosta  8. 5  (klo 17.45) Helatorstaihin 9. 5. (Klo 18.15) vuorokauteen, jossa noudatetaan Taizen yhteisön rukoushetkien rytmiä.

Taizen ekumeeninen luostariyhteisö Ranskassa on tullut tunnetuksi rukouslauluistaan, vähistä sanoistaan, hiljaisesta mietiskelystä ja yhteisö kokoaa tuhansia nuoria viikon mittaisiin tapaamisiin Taizen pieneen kylään, Burgundissa.

Nyt on mahdollisuus päästä mukaan osallistumaan ”Taizen  henkiseen ja hengelliseen porekylpyyn” Kirkkonummen seurakuntien leirikeskuksessa Porkkalan saaristossa.

Majoitus omin liinavaattein, maittavat ruokailut, saunomismahdollisuus, ryhmäkeskustelut, ulkoilua saaristoluonnossa….

Tapahtuman hinta on 60€.

Ilmoittautumiset 19.4. mennessä https://www.mvsoy.fi/srk/kirkkonummi/url/AB5r5rtcfZ

Tiedustelut pastori Johanna Siltalalta +358503216252/johanna.siltala@evl.fi

Räfsön saaren merimaisemakuva.
Helmat heiluu gospel-lattarit tanssissa.

kappalainen

Papiston ja muusikkojen esihenkilö.

Pappina saan olla mukana seurakuntalaisten elämässä ensi hetkistä loppuun asti: kastejuhlasta hautaan siunaukseen. Tällä hetkellä toimin myös pappien ja kanttorien esihenkilönä.