Lapsikuoro Säihke

Lapsikuoro Säihke on ala- ja yläkoululaisten musiikkiryhmä kaikille laulamisesta innostuneille lapsille. Harjoitukset torstaisin Pyhän Mikaelin kirkossa klo 17.00-18.00. Esiinnymme keskustan alueen messuissa ja tilaisuuksissa. Kuoroon ei ole pääsykoetta ja se on maksutonta. Lukutaito on suositeltava. Säihkettä johtaa kanttori Mari Sirén, mari.siren@evl.fi.

Lasten musiikkiryhmä Tähti

Tähti on alakoululaisten musiikkiryhmä, jossa lauletaan, soitetaan ja käytetään musiikkia luovasti.
Tähti kokoontuu maanantaisin Masalan kirkolla (Tinantie 4) klo 15.15-16.00. Kirkolle voi tulla klo 15.00 alkaen. Ryhmään ei ole pääsykoetta. Toiminta on maksutonta.
Ryhmää ohjaavat seurakuntamuusikko Maria Laakso ja nuorisotyönohjaaja Hanna-Leena Posti.

HUOM! Ryhmään on ilmoittautuminen. Voit ilmoittautua ryhmään tästä linkistä

Tähti