Syntymäpäivä

”Tämän päivän on Herra tehnyt, iloitkaa ja riemuitkaa siitä!” Ps. 118:24.
Kristittyinä iloitsemme elämän lahjasta. Syntymäpäivänä voi esimerkiksi viettää rukoushetkeä kotona. Seurakuntamme pappia tai diakoniatyöntekijää voi myös pyytää syntymäpäiväkäynnille.

Seurakunnassamme järjestetään syntymäpäiväjuhlat 5-vuotiaille ja 10-vuotiaille. Lisäksi seurakunnassamme järjestetään yhteiset syntymäpäiväjuhlat 70, 75, 80, 85 ja 90 vuotta täyttäville sekä tätä vanhemmille seurakuntalaisille. Lisätietoja syntymäpäiväjuhlista löydät seurakunnan nettisivuilta ikäryhmän kohdalta.

”Rakas taivaallinen Isä. Me kiitämme sinua ajasta, jonka olet antanut meille.
Kiitämme menneistä vuosista ja tästä päivästä.
Kiitos elämän lahjoista ja huolenpidostasi.
Kiitos aurinkoisista ja hyvistä päivistä, kiitos myös vastoinkäymisistä ja murheista, joihin olet kätkenyt läsnäolosi ja siunauksesi.
Kiitos läheisistä ihmisistä, perheestä ja ystävistä.
Ole kanssamme joka päivä.
Rohkaise meitä aina turvautumaan sinuun ja etsimään voimaa sanastasi.
Jumala, me kiitämme siitä, että Jeesuksessa Kristuksessa armon ja rakkauden lähde on ehtymätön. Hoida ja virvoita meitä armollasi.
Kuule meitä Poikasi nimessä.
Aamen.”