Tervetuloa seurakuntaan!

Kirkkonummen suomalainen seurakunta on yksi Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seurakunnista. Seurakuntamme kuuluu Espoon hiippakuntaan. Yhdessä Kirkkonummen ruotsalaisen seurakunnan kanssa muodostamme Kirkkonummen seurakuntayhtymän.

Seurakunnastamme löytyy toimintaa kaikenikäisille ihmisille ympäri Kirkkonummea

• Lapsiperheille seurakunta tarjoaa muun muassa päiväkerhoja, perhekerhoja sekä erilaisia leiriä ja retkiä.
  • Kouluikäisille pidetään monenlaisia kerhoja, ja myös heidän kanssaan leireillään yhdessä.
  • Nuorten elämän yhtenä merkittävänä etappina kohti aikuisuutta toimii rippikoulu. Riparin jälkeen nuoret voivat jatkaa toimintaansa seurakunnassa esim. osallistumalla Isko-koulutukseen. Myös aikuisilla on mahdollisuus suorittaa aikuisrippikoulu.
  • Aikuisille seurakunta tarjoaa mm. raamattupiirejä ja hiljaisuuden viikonloppuja.
  • Ikäihmisille järjestetään kerhoja, leirejä sekä syntymäpäiväjuhlia.
  • Musiikista huolehtivat lapsi-, nuoriso - ja aikuiskuorot.
  • Diakonia kohtaa avun tarpeessa olevia.
  • Perheneuvonta auttaa parisuhdesolmuissa.
  • Ulkomaan toimintaa edustaa eri kohteissa tehtävä lähetystyö. Lisäksi osallistumme joka vuosi valtakunnalliseen Yhteisvastuukeräykseen.
  • Seurakunta kokoontuu joka sunnuntai messuun rukoilemaan, laulamaan ja Jumalan Sanan äärelle.

Joko sinä olet löytänyt oman paikkasi? Tule etsimään, kokeilemaan ja tullaan tutuiksi! Onko jotain mitä olet jäänyt kaipaamaan? Kerro siitä meille, ja anna palautetta tämän lomakkeen kautta!

"Te olette Kristuksen ruumis, ja jokainen teistä on tämän ruumiin jäsen." 1.Kor. 12:27