Musiikin juhlaa -konserttisarja

Kirkkonummen suomalainen seurakunta ja Kyrkslätts Svenska församling järjestävät Kirkkonummipäivien yhteyteen Musiikin juhlaa -konserttisarjan elokuun 2024 loppupuolella Pyhän Mikaelin kirkossa. Konsertteihin kutsutaan esiintymään kirkkonummelaisia muusikkoja, kuoroja ja kokoonpanoja. Konserttisarja päättyy sunnuntaina pidettäviin messuihin.

-On hienoa että saamme seurakuntina olla järjestämässä konserttisarjaa ja kokoamassa yhteen paikkakunnan musiikkiväkeä! iloitsee suomalaisen seurakunnan kanttori Mari Sirén.

Kullekin konserttipäivälle on valittu oma teema. Kaikkien konserttien ohjelmakokonaisuuksien suunnittelusta vastaavat seurakuntien muusikot. Konserttisarjan aloittaa keskiviikkona ruotsalaisen seurakunnan järjestämä perinteinen Kesäyön unelmia -konsertti. Torstaina kohdeyleisönä ovat lapset. Perjantaina esiintyvät solistit ja pienyhtyeet Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Lauantain konserttiin kutsutaan esiintymään kuoroja ja orkestereita Yhteisvastuun hyväksi. Sunnuntaina kokoonnutaan messuihin, suomalaisen seurakunnan messu klo 10 ja ruotsalaisen seurakunnan messu klo 12. Messujen välissä juodaan kirkkokahvit pihalla tapulin edessä.

Seurakuntien musiikkitiimi toivoo konsertteihin runsasta osallistumista. Esiintymisestä kiinnostuneet muusikot ja kokoonpanot voivat ottaa yhteyttä vastuussa oleviin muusikoihin.

Keskiviikko 21.8.

Sommarnattens drömmar – Kesäyön unelmia klo 19.00
Ohjelma 20 €
Lisätietoja antaa susann.joki@evl.fi (Svenska församling).

Torstai 22.8.

Kaksikielinen Lasten konsertti klo 18.00
Vapaa pääsy
Lisätietoja antaa susann.joki@evl.fi (Svenska församling).

Perjantai 23.8.

Solisti- ja pienyhtyekonsertti klo 19
Ohjelma 20 € tai halutessaan enemmän Yhteisvastuun hyväksi
Lisätietoja antaa Mari Siren.

Lauantai 24.8.

Kuoro- ja orkesterikonsertti klo 19
Ohjelman hinta 20 € tai halutessaan enemmän Yhteisvastuulle
Lisätietoja antaa Pia Innala.

Sunnuntai 25.8.

Messu klo 10 suomalainen seurakunta, kirkkokahvit messun jälkeen
Messu klo 12 ruotsalainen seurakunta
Arja Kontinen -yhtye
Lisätietoja antavat Johanna Salmela ja susann.joki@evl.fi (Svenska församling)

kanttori

vapaapäivät ma, ti

Keskustan aluetyö:

Laulu- ja soitinyhtye Värinä

Konserttivaraukset

Soitinhuollot ja -viritykset

kanttori

vapaapäivät ma ja ti

Veikkolan aluetyö. Valona-kuoron johtaja.