Perheneuvonta Kirkkonummella

Perheasiain neuvottelukeskuksessa voi keskustella parisuhteeseen, perheeseen ja henkilökohtaiseen elämään liittyvistä asioista. Keskustelemaan voi tulla yksin, puolison tai muun perheenjäsenen kanssa. Perheneuvontaan ovat tervetulleet myös sateenkaariparit.

Keskustelun aiheena voivat olla esimerkiksi yhteiselämän ristiriidat, perheenjäsenten välinen vuorovaikutus, parisuhteen seksuaalisuus tai erokysymykset.

Kirkkonummen perheasiain neuvottelukeskus palvelee ensisijaisesti Kirkkonummen, Siuntion ja Inkoon kuntien alueella asuvia henkilöitä. Käynnit ovat luottamuksellisia ja maksuttomia.

Perheneuvoja vastaa numerossa 0400 889 315 maanantaisin klo 13-14 ja torstaisin klo 10-11.  Voit myös ilmoittaa yhteystietosi lomakkeella ja me soitamme sinulle.

Voit keskustella parisuhteeseen, perheeseen ja ihmissuhteisiin liittyvistä asioista perheneuvojan kanssa ja/tai varata ajan uuteen keskusteluun. Voit jättää halutessasi yhteystietosi vastaajaan, jolloin perheneuvoja ottaa sinuun yhteyttä.

Tapaamme asiakkaita vastaanotolla kasvokkain, videovälitteisesti ja puhelimitse. Kasvokkaisissa tapaamisissa suositelemme maskin käyttöä. Perheneuvonnan tarjoamat keskusteluajat ovat pääsääntöisesti klo 8-16.

Perheasian neuvottelukeskuksen vastaanottotilat sijaitsevat Kirkkonummen keskustan tuntumassa sekä Veikkolan seurakuntakodissa.

Kuuntele podcast

Nuorten vanhemmille: Voi taivas! Puhetta nuorista

Lue artikkeleita muualta verkosta

Perheissä etsitään tasapainoa yhdessäolon ja oman tilan välilleLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Poikkeusolot tuovat painetta perhesuhteisiin – Viisi vinkkiä helpompaan yhteiselämäänLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Hyvä eroLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tutustu parisuhteen omahoito-ohjelmaan.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tutustu Väestöliiton parisuhde- ja vanhemmuussivuihin.