Perhetuvat ovat toimintaa vanhemmille tai hoitajille ja lapsille yhdessä

Tule käymään ja olemaan

Perhetuvassa leikitään, liikutaan, tehdään kädentöitä ja tavataan muita perheitä. Lapsi- ja perhelähtöisessä hartaushetkessä lauletaan, hiljennytään ja ihmetellään yhdessä. Ohjaajina lasten ja aikuisten kanssa toimivat seurakunnan lastenohjaajat. Kerhokauden sisältöä suunnitellaan yhdessä kerholaisten kanssa.

Perhetupa tarjoaa mahdollisuuden tavata samassa elämäntilanteessa olevia perheitä lähialueelta. Tuvassa aikuiset ja lapset ovat yhdessä koko kerhoajan.

Perhetupaan ei tarvitse ilmoittautua ja mukaan voi tulla silloin kun itselle parhaiten sopii. Perhetuvassa on tarjolla kuumaa ja kylmää juotavaa. Lisäksi tuvassa voi syödä omia eväitä.

Katso tulevat perhetupa-ajat tapahtumista alempaa tältä sivulta!

Ethän tule toimintaan, jos sinulla on tarttuvan taudin oireita. Huolehdithan käsihygieniasta.

Tietoa toiminnasta Ensimmäisen vauvan perheille tästä linkistä

Tutustu tiloihin:

Ellen-olohuone

Masalan kirkko ja seurakuntakeskus  Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Veikkolan seurakuntakoti

Varhaiskasvatuksen tietosuojaselosteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Hymyilevä vauva kurkistaa suuren tunnelipalikan sisältä temppuradalla.
vanhempi ja kaksi lasta leikkimässä kerhossa

johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja

Virkavapaalla 18.8.2024 asti Vapaaehtois- perhe- ja yhteisötoiminta, diakonia Palvelusektorin lähiesihenkilö

Vapaaehtoistoiminnan koordinaattori