Esirukous

Esirukous on rukous toisen puolesta. Voit tämän palvelun kautta pyytää esirukousta itsesi tai sinulle tärkeän ihmisen tai asian puolesta.

"Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen  Jumalan tietoon. Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa." (Fil. 4:6)

Sydämen muotoinen valkoinen kynttilä pimeydessä.

Esirukouspyyntö

Tällä lomakkeella voit pyytää esirukousta haluamasi aiheen puolesta. Voit valita, että esirukousaiheesi puolesta rukoillaan sunnuntain jumalanpalveluksen yhteydessä ja seurakunta rukoilee yhdessä kanssasi. Esirukousaiheiden puolesta messussa rukoiltaessa huolehditaan siitä, että henkilöt eivät ole tunnistettavissa eli esimerkiksi nimiä ei mainita. Jos et halua, että esirukousaiheesi luetaan messussa, niin seurakunnan työntekijä rukoilee aiheesi puolesta. Kaikki esirukouspyynnöt käsitellään luottamuksellisesti.

Esirukouspyyntö Kirkkonummen suomalaiseen seurakuntaan

Kaikki esirukouspyynnöt käsitellään luottamuksellisesti.

Missä kirkossa esirukouspyyntösi puolesta rukoillaan?