Musiikkileikkikoulussa tehdään yhdessä

Muskarituokioissa tustustutaan musiikin peruselementteihin leikkien, laulaen, loruillen, liikkuen, soittaen ja kuunnellen musiikkia monin eri tavoin. Musiikkimateriaali koostuu lasten hengellisistä lauluista sekä muusta musiikin varhaiskasvatuksen ohjelmistosta.

Muskarilapset ja vanhemmatkin saavat vankan pohjan myöhemmälle musiikkiharrastukselle. Musiikki toimii myös lasta ja vanhempaa sekä seurakuntaa lähentävänä ja yhdistävänä tekijänä.

Ethän tule toimintaan, jos sinulla on tarttuvan taudin oireita. Huolehdithan käsihygieniasta.

Toimipisteet

Masalan kirkko

Ellen-olohuone, Kauppakeskus Kirsikka, Kirkkonummen keskusta

Veikkolan seurakuntakoti

Ryhmät ja niiden kestot:

Vauvaryhmät alle 1 vuotiaille (30 minuuttia)

Taaperoryhmät 1-2 vuotiaille (30 minuuttia)

Perheryhmät 0-5 vuotiaille (45 minuuttia)

Lapset osallistuvat ryhmiin huoltajansa kanssa. Perheryhmään voi osallistua yhden tai useamman lapsen kanssa.

Vapaita muskaripaikkoja voi tiedustella musiikkileikkikoulun opettajalta sähköpostilla pitkin lukuvuotta.

Lukukausimaksu:

Musiikkileikkikoulu toimii itsenäisenä yksikkönä seurakunnan suojissa, siksi sillä on lukukausimaksu. Lukukausimaksuilla hoidetaan opettajan palkkaus, mahdolliset muskarikonsertit sekä opetusvälinehankinnat.

Lukukausimaksu on maksu muskaripaikasta ja takaa näin säännöllisten ryhmien toiminnan. Kertamaksukäytäntöä ei ole. Mikäli muskarilainen haluaa perua paikkansa tutustuttuaan toimintaan, tulee peruminen tehdä ensimmäisen muskarikuukauden kuluessa, kahden tutustumiskerran jälkeen. Muissa keskeyttämistapauksissa peritään täysi muskarin lukukausimaksu. Peruminen tehdään kirjallisesti muskariopettajalle osoitteeseen maria.laakso@evl.fi

45 min perheryhmän lukukausimaksu on 90 € / lukukausi

(Syyslukukausi 90 € ja kevätlukukausi 90 €)

30 min vauva- ja taaperoryhmien lukukausimaksu on 75 € / lukukausi

(Syyslukukausi 75€ ja kevätlukukausi 75 €)

Lukuvuosi 2023-2024

Muskarin kevätlukukausi käynnistyy viikolla 2  (ma 8.1.2024 alkava viikko)

Muskarit toimivat aamupäivisin klo 9.15 - 12.00 välisenä aikana. Uusia ryhmiä perustetaan tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan. Kunkin ryhmän käynnistämiseen tarvitaan vähintään viisi osallistujaa. Ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Muskariin ilmoittaudutaan koko kevätlukukaudeksi ma 20.11.2023 eteenpäin. Ilmoittautuminen aukeaa uuteen ikkunaan.

Ryhmät ovat syksyllä alkaneita ryhmiä ja vapaita muskaripaikkoja voit tiedustella muskariopettajalta.

Taapero soittaa rumpua

Ryhmät kokoontuvat seuraavasti:

Ellen-olohuone, (kauppakeskus Kirsikassa)maanantai

• taaperomuskari klo 9.15-9.45
  • perhemuskari  klo 10.00-10.45
  • vauvamuskari  klo 11.00-11.30

Veikkolan seurakuntakoti, tiistai

• taaperomuskari  klo 9.15-9.45
  • perhemuskari  klo 9.45-10.30 (TÄYNNÄ)
  • vauvamuskari 1  klo 10.55-11.25 (Perustetaan, jos tulee riittävästi väkeä)
  • vauvamuskari 2  klo 11.30-12.00 (TÄYNNÄ)

Masalan kirkko, torstai