Isoskoulutus

Mitä isoskoulutus on?

Isko tarkoittaa kaksi vuotta kestävää koulutusta, joka antaa valmiuksia toimia isosena - siis ryhmänohjaajana kerhoissa, leireillä ja retkillä, niin rippikoulussa kuin varhaisnuorten sekä pienten lasten ja perheiden toiminnassa.

Leirit ja kerhot kokoavat vuosittain satoja paikkakunnan nuoria mukaan toimintaan. Isko-koulutukseen voit osallistua riparin jälkeen. Koulutusta järjestetään ISKO 1:n osalta Ellenissä ja Veikkolan seurakuntakodilla samanaikaislla kerroilla n. 2 viikon välein ja ISKO 2:n osalta n. kerran kuussa Hörnanilla ja Torinkulman tiloissa.

ISKO-kerrat löytyvät tapahtumakalenterista.

Koulutukseen voi ilmoittatua täältä.

Isoskoulutuksessa muun muassa:

• syvennetään rippikoulussa jo opittua
  • tutustutaan lähemmin kolmiyhteiseen Jumalaan
  • opetellaan ryhmän ohjaamisen taitoja
  • suunnitellaan ja toteutetaan iltaohjelmia
  • harjoitellaan hartauksien valmistelua ja pitämistä
  • pohditaan isosen roolia ja tehtäviä leireillä sekä niiden ulkopuolella

Tule rohkeasti mukaan!

Kerhonohjaajakoulutus

Kerhohjaajakoulutuksessa saat taitoja toimia kouluikäisten kanssa kerhotoiminnassa. Lisäinfoa koulutuksesta ja kerhoista saat Katri Söderlingiltä ja Hanna-Leena Postilta.

isoskoulutus kuva, Nuoren seurakunnan veisukirja

Kerhonohjaajakoulutus

Kerhohjaajakoulutuksessa saat taitoja toimia kouluikäisten kanssa kerhotoiminnassa. Koulutus järjestetään syksyllä ennen uuden kauden alkua. Kerhot toimivat ympäri Kirkkonummea.