Päiväkerhot 2-5-vuotiaille

Päiväkerhossa tuetaan lapsen kokonaisvaltaista kasvua yhdessä perheen aikuisten kanssa. Lapsiryhmät ovat pieniä ja koulutetuilla lastenohjaajilla on aikaa kohdata lapsi myös yksilöllisesti. Toiminta on maksutonta.

Hakeminen syksyn 2024 - kevään 2025 päiväkerhoihin 4.3.-30.4.2024.

Päiväkerhot kokoontuvat aamupäivisin Masalan kirkolla, Papinniityn kerhotilassa sekä Veikkolan seurakuntakodilla. Ryhmä perustetaan, mikäli hakijoita on tarpeeksi.

Kerhopaikkaa voi hakea Kirkkonummella asuvalle 2–5-vuotiaalle lapselle. Hakemuksen voi tehdä lapsesta, joka täyttää kaksi vuotta ennen kerhon alkamista. Päiväkerhopaikkaa haetaan perheen jokaiselle lapselle erikseen. Kerhot kokoontuvat 1-2 kertaa viikossa. Lapselle haetaan kerhopaikka koko kaudelle syksystä kevääseen.

Ryhmänkoko (6–12 lasta) määrittyy lasten iän, erityisen tuen tarpeiden ja kerhotilan koon mukaan. Ryhmän ollessa täynnä hakemus voidaan perheen toiveesta jättää jonoon.

Vapaita paikkoja voi kysyä myös kerhokauden aikana. Tiedustelut sähköpostitse varhaiskasvatus.kirkkonummi(at)evl.fi tai puhelimitse lastenohjaaja Sari Koski, puhelin 0400 801 794

Päiväkerhoihin liittyvistä päätöksistä vastaa johtava nuorisotyönohjaaja Katri Söderling.

Hae tästä päiväkerhoon 2024-2025

Papinniityn kerhotila

• 2-5-vuotiaiden ryhmä perjantaisin klo 8.30-11.30

Masalan kirkko

• 2-5-vuotiaiden ryhmä tiistaisin ja perjantaisin klo 8.30-11.30

Veikkolan seurakuntakoti

• 2-5-vuotiaiden ryhmä maanantaisin ja torstaisin klo 8.30-11.30

Jos perheenne suunnitelmat muuttuvat, pyydämme laittamaan siitä viestiä varhaiskasvatus.kirkkonummi@evl.fi

Varhaiskasvatuksen tietosuojaseloste

Lapsi pöydän ääressä, kädet yhdessä huovuttamassa villaa, taustalla muita lapsia
Yhdessä (Kuva Sanna Krook)
Lapsia pöydän ääressä kädet ristissä.
Eväshetken hiljentyminen (Kuva Sanna Krook)

lastenohjaaja Masala, Veikkola

Veikkolan ja Masalan päiväkerhot, kaakaokerhot.

lastenohjaaja

Varhaiskasvatus, yhteisötoiminta, vapaaehtoistoiminta