Papin puhelin

Seurakunnasta voit hakea apua elämän erilaisissa vaikeissa tilanteissa. Keskustelu luotettavan henkilön kanssa voi helpottaa jakamaan taakkaa. Seurakunnan työntekijät ovat valmiita keskustelemaan kanssasi kaikista vaikeuksistasi.

Voit käydä luottamuksellisia keskusteluja elämääsi askarruttavissa asioissa papin, diakonia- tai nuorisotyöntekijän tai perheneuvojan kanssa. Parhaiten pystymme palvelemaan kirkkonummelaisia.

Tavoitat jonkun seurakuntamme papeista ma-pe klo 9-19 ja la-su klo 10-17 papin puhelimesta 050 475 1309. Jos pappi ei pysty heti vastaamaan, niin jätä viesti ja yhteystietosi, niin soitamme sinulle takaisin.

Pappi päivystää muiden työtehtäviensä ohella, joten varaudu jättämään viesti. Pappi soittaa sinulle takaisin saman päivän aikana, jos olet jättänyt puhelinvastaajaan yhteystietosi. Jos et halua jättää viestiä, niin soitathan uudestaan.

Voit myös ottaa suoraan yhteyttä pappeihin. Kaikkien seurakunnan pappien yhteystiedot löydät täältä. Pappien kanssa voi luottamuksellisesti jakaa oman elämän kipeitäkin asioita, sekä rukoilla yhdessä. Papeille voi myös halutessaan ripittäytyä.

Ota yhteyttä - älä jää yksin vaikeuksiesi kanssa.

"Älä pelkää, minä olen sinun kanssasi! Älä arkana pälyile ympärillesi -- minä olen sinun Jumalasi. Minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vakaalla, lujalla kädelläni." Jesaja 41:10

Päivystävän papin puhelinnumero on 0504751309.