Räfsö 7

Hei Räfsö 7 -rippikoululainen!

Rippikoulu on kokonaisuus, johon sisältyy tapaamisia ennen ja jälkeen leirijaksoa sekä leirijakso. Kaikki tapaamiset ovat osa rippikoulun opetusta ja läsnäolo tapaamisissa on tärkeää. Mikäli et pääse mukaan johonkin tapaamiseen, ole etukäteen yhteydessä oman ryhmäsi ohjaajaan. Ohjaaja sopii kanssasi poissaolon korvaamisesta.

Tapaamiset:

1. Ensimmäinen tapaaminen la 28.1. klo 18 Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkossa (Tallinmäki 1) yhteisessä rippikoulujen aloitustapahtumassa, joka päättyy klo 19. Tapaamisen aikana saat lisää tietoa rippikoulusta.
  1. Lähetyspäivä la 25.3. klo 14–17 Masalan kirkolla, Tinantie 4. Päivän aikana on tarjolla pieni välipala.
  1. Gospelkonsertti Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkossa pe 21.4. klo 19–20. Tulethan paikalle jo klo 18.50.
  1. Perhepäivä su 7.5. klo 14.30–18 Masalan kirkolla. Keskustelemme tärkeistä rippikouluun sekä leirijaksoon liittyvistä asioista, joten ainakin toisen huoltajan olisi hyvä olla paikalla. Osallistumme yhdessä messuun klo 17–18.
  1. Kohti leiriä-päivä 31.7. klo 10–16 Masalan kirkolla. Päivän aikana tarjolla lounas.
  2. Leirijakso 1.-7.8. Saat leirikirjeen lähempänä leirijaksoa.
  3. Konfirmaatioharjoitus ja valokuvaus: Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkossa perjantaina 11.8. klo 17–19.
  4. Konfirmaatiojuhla: Lauantaina 12.8. Kirkkonummen kirkossa klo 15. Nuoret saapuvat kirkkoon viimeistään klo 14.30. Konfirmaatio ja rippikoulutodistusten jako kirkolla päättyy klo 16.30 mennessä.

Ohjaajina rippikoulussasi toimivat pastori Johanna Tilus, nuorisotyönohjaaja Hugo Lehkonen ja kanttori Johanna Salmela. Ryhmänohjaajina toimivat isoset. Heihin tutustut tapaamisissa kevään aikana.

Kaikki rippikouluinfot lähetetään sähköpostitse nuorelle ja huoltajalle. Lisäksi löydät leiriin liittyvät tärkeät tiedot sekä yleistietoa rippikoulusta seurakuntamme nettisivuilta kohdasta ”Rippikoulu 2023” sekä tältä sivulta.

Mikäli perheen taloudellisen tilanteen vuoksi rippikoulumaksusta olisi tarve keskustella, niin ole yhteydessä diakoniatyöntekijään Irja Kekkoseen (irja.kekkonen@evl.fi). Tietoa maksujärjestelystä ja täytettävä maksujärjestelyanomus löytyvät yllä mainitulta rippikoulusivulta. Huomioithan, että maksujärjestelyanomus tulee toimittaa Irja Kekkoselle viimeistään toukokuun loppuun mennessä.

Mikäli sinulla on jotain kysyttävää rippikouluun liittyen, voit olla meihin yhteydessä. Nähdään rippikoulun merkeissä!

Rippikouluterveisin,

Hugo & Johannat

Leirikirje (pdf)

kanttori

vapaapäivät ma ja ti

Veikkolan aluetyö. Valona-kuoron johtaja.

seurakuntapastori

Lähetystyö, Vapaapäivät yleensä to-pe