Leirikylä 3

Hei! Etsitkö Leirikylä 3:n tapaamisten päivämääriä ja muuta hyödyllistä tietoa?

Tässähän noita olisi:

Milloin? Missä? Mitä?
28.1.2023 Kirkkonummen kirkko Rippikoulun aloitustapahtuma klo 18-19
11.3.2023 Masalan kirkko Lähetystyön päivä klo 14-17
21.4.2023 Kirkkonummen kirkko Gospel-konsertti klo 19-20
7.5.2023 Haapajärven kirkko / Veikkolan seurakuntakoti Perhepäivä klo 12-16
31.7.2023 Ellen (kauppakeskus Kirsikka) Kohti leiriä -päivä klo 10-16
1.-7.8.2023 Räfsö Leiri
10.8.2023 Kirkkonummen kirkko Konfirmaatioharjoitus klo 17-19
12.8.2023 Kirkkonummen kirkko Konfirmaatiojuhla klo 13-14.15 (nuoret paikalla klo 12.30)

Hei, Leirikylä 3 -rippikoululainen!

Alla tärkeää tietoa leiriimme liittyen.

Leirijakson ajankohta on ti 1.8.- ma 7.8.2023

Paikka          Räfsön leirikeskus (os. Långholminpolku 25), Leirikylä

Lähtö         yhteiskuljetuksella ti 1.8.

• Veikkolan seurakuntakodin parkkipaikka (Kisapolku 1) klo 13
  • Masalan Nissnikun koulun parkkipaikka klo 13.20
  • Kirkkonummen seurakuntatalo (Seurakunnantie 1, keskusta) klo 13.30

Olethan ajoissa paikalla!

Paluu             yhteiskuljetuksella ma 7.8.

• Kirkkonummen seurakuntatalo klo 14.30
  • Nissnikun koulun parkkipaikka klo 14.40
  • Veikkolan seurakuntakodin parkkipaikka klo 15

Rippikoululaiset voivat paluumatkan aikana tarkentaa saapumisaikaa. Odotamme, että jokaisella nuorella on vastaanottaja paluupaikassaan.

Varusteet mukaan:

• muistiinpanovälineet (kynä, pyyhekumi ja vihko)
  • oma rippiraamattu
  • lakanat ja tyynyliina TAI aluslakana, tyynyliina ja makuupussi
  • peseytymis- ja hygieniavarusteet
  • pyyhe ja uimapuku
  • omat lääkkeet
  • sairasvakuutuskortti (Kela-kortti)
  • yöpuku
  • mukavat jalkineet ulkona liikkumiseen
  • riittävästi vaihtovaatteita joka päivälle
  • tuulen- ja kosteudenpitävää vaatetta ulkoiluun
  • aurinkorasvaa
  • hiukan taskurahaa tai pankkikortin voi ottaa kioskia varten

Soittimet

Jos harrastat musiikkia, ja sinulla on helposti kuljetettava soitin, voit ottaa sen mukaan. Oman musiikin kuuntelu on mahdollista vapaa-aikoina kuulokkeilla (jätä siis kaiuttimet kotiin).

Rippikoulumaksu

Leiririppikoulun hinta on 180 €. Laskun maksulinkki tulee huoltajan sähköpostiin noin kaksi viikkoa ennen leirijaksoa. Mikäli perheellänne on haastava elämäntilanne ja toivotte maksujärjestelyä rippikoulumaksuun, olkaa yhteydessä diakonian päivystysnumeroon puh. 050 383 9371. Diakoni ottaa teihin yhteyttä. Tietoa maksujärjestelystä ja täytettävä maksujärjestelyanomus löytyvät seurakuntamme verkkosivuilta otsikon ”rippikoulu” kohdalta.

Rippikoulumaksu tulee olla suoritettuna leirille lähdettäessä.

Vakuutus

Leirimaksuun sisältyy vakuutus tapaturmien varalle leirin ajaksi. Vakuutus ei kuitenkaan sisällä matkatavaravakuutusta, joten sinulla on leirin aikana vastuu omista henkilökohtaisista matkatavaroistasi. Mitään arvokkaita tavaroita kuten läppäriä, tablettia, kaiutinta, pelikonsolia jne. ei tule ottaa mukaan.

Tapaamme vielä ennen leiriä Kohti leiriä -päivässä ma 31.7. klo 10-16. Ellenissä, kauppakeskus Kirsikassa. Päivän aikana syömme yhdessä lounasta ja saamme välipalan. Ota mukaan Raamattu ja muistiinpanovälineet sekä käyntikortti, jossa on kaikki merkinnät suoritettuina.

Omatoimista messukäyntiä varten löydät kaikkien messujen ajankohdat seurakuntamme verkkosivujen tapahtumakalenterista.

Konfirmaatioharjoitukset ja valokuvaus ovat ennen konfirmaatiota Kirkkonummen kirkossa to 10.8. klo 17-19.

Konfirmaatiojuhlaan Kirkkonummen kirkkoon la 12.8. klo 13 ovat tervetulleita kaikki nuoren läheiset. Erityisesti kummit ovat tärkeässä tehtävässä siunaamassa nuoria.

Ne läheiset, jotka eivät voi olla kirkossa läsnä, voivat seurata konfirmaatiota suoratoiston välityksellä Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan YouTube-kanavalla. Tallenne on nähtävissä noin viikon ajan. Linkki on myös seurakunnan verkkosivujen etusivulla.

Odotamme innolla tulevaa leiriaikaa. Tule siis avoimin mielin mukaan leirille, tehdään tästä yhdessä ikimuistoinen ripari!

Ripariterveisin,

Terho, Katja, Jesse ja Maria-kanttori sekä isoset

Jos sinulla on jotain kysyttävää, ole toki yhteydessä meihin:

Terho Haataja, terho.haataja@evl.fi, puh. 050 376 1509
Katja Aalto, katja.p.aalto@evl.fi, puh. 040 860 3935