Yhteisen kirkkovaltuuston päätöksiä joulukuussa 2018

Yhteinen kirkkovaltuusto päätti vuoden 2019 talousarviosta ja vuosien 2020-2021 toiminta- ja taloussuunnitelmasta.

Kirkkonummen seurakuntayhtymän kirkollisverotulot ovat pysyneet viime vuosina melko vakaina. Kirkollisveroprosentti on vuonna 2019 edelleen 1,25%. Kiinteistöjen ylläpito ja korjaukset ovat yhtenä painopistealueena seurakuntayhtymässä. Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan painopistealueita on perustoiminnan lisäksi: yhteistoiminnallisuus (sekä yhteistyökumppanien että seurakunnan työalojen välillä), rippikoulu sekä messuelämä.

Yhteinen kirkkovaltuusto päätti, että Räfsön saaren edustalle tulee vainajien tuhkan sirotteluun tarkoitettu alue. Alueelle pääsee vain vesiteitse ja se on käytössä silloin, kun meri ei ole jäässä. Käytännön järjestelyistä tiedotetaan myöhemmin keväällä.

Thu Dec 20 16:56:00 EET 2018