Tietoa tapaamisista:

Rippikoulu on kokonaisuus. Siihen sisältyy tapaamisia jo keväällä sekä päiväriparijakso. Kaikki tapaamiset ovat osa rippikoulun opetusta ja läsnäolo tapaamisissa on tärkeää. Jos et pääse mukaan johonkin tapaamiseen, ole etukäteen yhteydessä oman ryhmäsi ohjaajaan.

Kokoontumiset, joihin osallistut rippikouluryhmäsi kanssa:

1. Rippikoulun aloitustapahtuma la 27.1. klo 16 keskustan Pyhän Mikaelin kirkossa (Tallinmäki 1). Tapaat ripariryhmämme ensimmäistä kertaa. Saat infoa tulevasta ja riparipassin, johon keräät merkintöjä kevään aikana. Vaikka oma ryhmämme on pieni, tämä on iso tapahtuma. Siksi olemme sinua vastassa jo kirkon pihalla 15.50. Tunnistat meidät Veikkolan päiväripari kyltistä. Mennään sisälle yhdessä.
  2. Yhteinen iltapäivä lauantaina 16.3. klo 13-16 Masalan kirkolla (Tinantie 4).  Kuulet nuorten mahdollisuuksista vaikuttaa. Päivän aikana on tarjolla välipala.
  3. Perhepäivä sunnuntaina 14.4. Veikkolan seurakuntakodilla. Tapaamme nuorten kanssa klo 14.30 ja huoltajat liittyvät seuraan klo 16.00.
    Keskustelemme tärkeistä rippikouluun ja konfirmaatiojuhlaan liittyvistä asioista. Ainakin yhden huoltajasi on hyvä olla paikalla itsesi lisäksi. Tarjolla on kahvit ja välipalaa. Tapaaminen päättyy yhteiseen Tuomasmessuun kirkkosalissa klo 18-19.15.
  4. Konserttipäivä pe 19.4. klo 17.30 keskustan Pyhän Mikaelin kirkossa. Esiintyjänä gospelbändi Pro fide.
  5. Omatoiminen jumalanpalveluskäynti kevään aikana yhteisten tapaamisten lisäksi. Veikkolassa messut sunnuntaisin klo 12 Veikkolan seurakuntakodilla, pääsiäisaikana ja kesäaikana Haapajärven puukirkossa.
  6. Päivärippikoulujakso 29-4.8. Saat tarkempaa tietoa rippikoulujaksostamme myöhemmin keväällä.
  7. Konfirmaatiojuhla ja valokuvaus su 11.8. Haapajärven kirkossa.
    Nuoret saapuvat kirkkoon viimeistään klo 10.45 valokuvaukseen. Konfirmaatiomessu, johon kaikki läheiset ovat tervetulleita, klo 12-13. Rippikoulutodistusten jako kirkolla päättyy klo 13.30 mennessä.
  8. Tervetuloa mukaan seurakunnan nuorteniltoihin ja muuhun toimintaan! Nuorten toiminta alkaa syksyllä viikolla 36.

Rippikouluryhmäsi ohjaajat:
pastori Johanna Siltala
rippikoulun ohjaaja Johanna Fleming
Ryhmänohjaajina toimivat isoset. Heihin tutustut tapaamisissa kevään aikana.

Allergiat ja ruokavaliot:
Tilaamme rippikoulussa tarjottavat välipalat ja ruoat ilmoittautumisessa annettujen tietojen mukaan. Mikäli tietoihisi on tullut muutoksia, ole välittömästi yhteydessä tästä ohjaajiin.

Tiedottaminen:
Kaikki rippikouluinfot lähetetään sähköpostitse nuorelle ja huoltajalle. Lisäksi löydät leiriin liittyvät tärkeät tiedot sekä yleistä tietoa rippikoulusta seurakuntamme verkkosivuilta.

Maksujärjestely:
Rippikoulumaksusta 50€, on mahdollisuus anoa perheen taloudellisesti tiukan tilanteen vuoksi maksujärjestelyä, joka katsotaan tapauskohtaisesti jokaisen perheen kohdalla. Maksujärjestelyanomuksia (lomake löytyy nettisivuilta) otetaan vastaan toukokuun loppuun asti. Maksujärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä voitte jättää viestin diakonian päivystävään puhelimeen p. 050 383 9371 ja diakonit ottavat teihin yhteyttä.

Ole rohkeasti yhteydessä, jos sinulla on kysyttävää rippikoulusta!

Johanna Siltala 0503216252 johanna.siltala@evl.fi

Johanna Fleming

kappalainen

Papiston ja muusikkojen esihenkilö.

Pappina saan olla mukana seurakuntalaisten elämässä ensi hetkistä loppuun asti: kastejuhlasta hautaan siunaukseen. Tällä hetkellä toimin myös pappien ja kanttorien esihenkilönä.