Hei Rippikoululainen! Sait oheisen kirjeen sähköpostilla tammikuun alussa:

Tervetuloa yhteiselle rippikoulumatkalle, kiva kun olet mukana!

Tässä kirjeessä on tärkeää tietoa rippikoulustasi, lue kirje siis tarkkaan.

Sinun rippikouluryhmäsi on Vaellusripari 3.-12.6.2024

Rippikoulu on kokonaisuus, johon sisältyy tapaamisia jo talvella ja keväällä. Kaikki tapaamiset ovat osa rippikoulun opetusta ja läsnäolo niissä tärkeää. Mikäli et pääse mukaan johonkin tapaamiseen, ole etukäteen yhteydessä oman ryhmäsi ohjaajaan.

Vaellusriparin kokoontumiskerrat ovat:

1. Rippikoulun aloitustapahtuma la 27.1. klo 16-17 Kirkkonummen keskustan Pyhän Mikaelin kirkossa (Tallinmäki 1). Tapaat ripariryhmäsi ensimmäistä kertaa. Saat infoa tulevasta ja riparipassin, johon keräät merkintöjä kevään aikana.

2. Opiskelutapaaminen la 2.3. klo 13-16 Masalan kirkolla (Tinantie 4).

3. Perhepäivä su 24.3. klo 13-18 Masalan kirkolla. Tapaamme leiriläisten ja huoltajien kanssa, ja lopuksi osallistumme palmusunnuntain messuun. Perhepäivässä keskustelemme tärkeistä rippikouluun ja leirijaksoon liittyvistä asioista, joten ainakin toisen huoltajan on hyvä olla paikalla.

4. Gospelkonsertti pe 19.4. klo 17.30-18.30 keskustan kirkossa.

5. Messu keskustan kirkossa su 26.5. klo 10 ja tämän jälkeen harjoitusvaellus lähimaastossa klo 11- 16. Valmistamme retkilounaan ja teemme pienen kävelylenkin vaellusvarusteissa.

6. Konfirmaatioharjoitus ja valokuvaus järjestetään to 13.6. klo 17-19 Kirkkonummen kirkossa.

7. Konfirmaatiojuhla su 16.6. klo 10-11.30 Kirkkonummen kirkossa.

Ohjaajina rippikoulussasi toimivat pastori Terho Haataja ja seurakuntamuusikko Maria Laakso. Leirin vaellusosuudella 7.-11.6. mukanamme on myös eräopas Sanna Sarelius ja retkeilyalan opiskelija. Ryhmänohjaajina toimivat isoset. Meihin kaikkiin tutustut tapaamisissa kevään aikana!

HUOM! Tilaamme rippikoulussa tarjottavat välipalat ja ruoat rippikouluilmoittautumisessa annettujen tietojen mukaan. Mikäli tietoihin on tullut joitain muutoksia, olkaa välittömästi yhteydessä ohjaajiin.

Kaikki rippikouluinfot lähetetään sähköpostitse nuorelle ja huoltajalle.

Rippikoulumaksusta on mahdollisuus anoa perheen taloudellisen tilanteen vuoksi maksujärjestelyä, joka sovitaan tapauskohtaisesti jokaisen perheen kohdalla. Maksujärjestelyanomuksia (voit tulostaa lomakkeen tästä, tiedosto aukeaa uuteen ikkunaan)Linkki avautuu uudessa välilehdessä otetaan vastaan toukokuun loppuun asti. Maksujärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä voitte jättää viestin diakonian päivystävään puhelimeen p. 050 383 937. Diakoniatyöntekijä ottaa teihin yhteyttä.

Mikäli sinulla on jotain kysyttävää rippikouluun liittyen, ole meihin yhteydessä!

Tapaamisiin! T: Terho p. 050 376 1509 ja Maria p. 050 376 1486