Tervetuloa Leirikylä 1 -riparille!

Sinun rippikouluryhmäsi on Leirikylä 1. Rippikoulu on kokonaisuus, johon sisältyy tapaamisia ennen leirijaksoa, kohti leiriä -päivä sekä leirijakso. Kaikki tapaamiset ovat osa rippikoulun opetusta ja läsnäolo tapaamisissa on tärkeää. Mikäli et pääse mukaan johonkin tapaamiseen, ole etukäteen yhteydessä oman ryhmäsi ohjaajaan. Sovitaan yhdessä poissaolon korvaamisesta. Jos pandemiatilanteesta johtuen joudumme muuttamaan tapaamisia etätapaamisiksi tai siirtämään myöhemmäksi, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian.

1. tapaaminen: la 23.1.2021 klo 17–19 etätapaaminen Classroomin kautta. Tapaat ripariryhmäsi ensimmäistä kertaa. Tutustumme toisiimme, saat infoa riparista ja aloitamme ensimmäisen riparioppitunnin merkeissä.
  1. tapaaminen: pe 23.4.2021 klo 17–19 etätapaaminen Classroomin kautta. Tapaamisen aikana osallistumme etäyhteyksin suoratoistettavaan nuorten iltakirkkoon yhdessä rippikouluryhmänä. Linkki ja ohjeet löytyvät rippikoulumme Classroomista.
  2. tapaaminen: su 30.5.2021 klo 16-17.30 etätapaaminen Classroomin kautta. Huom! Muuttunut kellonaika. Vanhempaintapaaminen su 30.5.2021 etäyhteyksin klo 18–19. Tapaamisen linkki lähetetään huoltajan sähköpostiin saman päivän aikana. Tapaamisessa keskustelemme tärkeistä rippikouluun ja leirijaksoon liittyvistä asioista, joten ainakin toisen huoltajan on hyvä olla paikalla.
  3. tapaaminen: kohti leiriä – päivä ma 14.6.2021 klo 12–18 Masalan kirkossa (Tinantie 5). Luvassa on toisiimme tutustumista, oppimista ja rentoa yhdessä oloa. Päivän aikana tarjotaan lounas.
  4. leirijakso: ti 15.6.– ma 21.6.2021 Räfsön leirisaaren Leirikylässä. Saat leirikirjeen lähempänä leirijaksoa.
  5. konfirmaatioharjoitukset ja valokuvaus:  to 1.7.2021 klo 17-19 Kirkkonummen kirkossa.
  6. konfirmaatiojuhla: su 4.7.2021 klo 10 Kirkkonummen kirkossa. Nuoret saapuvat kirkkoon viimeistään klo 9.30. Konfirmaatio ja rippikoulutodistusten jako kirkolla päättyy klo 11.30 mennessä.

Ohjaajina rippikoulussasi toimivat nuorisotyönohjaaja Tarja Kivikkola, kanttori Johanna Salmela sekä pastori Kati Tuomainen. Ryhmänohjaajina toimivat isoset.

Kaikki rippikouluinfot lähetetään sähköpostitse nuorelle ja huoltajalle.

Mikäli perheen taloudellisen tilanteen vuoksi on tarve keskustella rippikoulumaksusta, ole yhteydessä johtavaan diakoniatyöntekijään, Mika Siltalaan (mika.siltala@evl.fi). Tietoa maksujärjestelystä sekä täytettävä maksujärjestelyanomus löytyvät täältä. Huomioithan, että maksujärjestelyanomus tulee toimittaa Mika Siltalalle viimeistään huhtikuun loppuun mennessä.

Mikäli sinulla on jotain kysyttävää rippikouluun liittyen, voit olla meihin yhteydessä.

Rippikouluterveisin

Tarja, Kati ja Johanna