Äitien vuorokausi Räfsön saaressa

Muu tila

Ilmoittautuminen on päättynyt

Tule hengähtämään ja rentoutumaan

Kaunis Räfsön saari kutsuu meitä nauttimaan hyvästä ruoasta ja yhdessäolosta. Perjantai-iltana saunotaan ja syödään tukeva iltapala.
Lauantaina tutustutaan mm. ympäröivään luontoon ja kotakirkkoon. Mahdollisuus frisbeegolfiin, voit halutessasi ottaa omat kiekot mukaan. Majoittuminen 2 hengen huoneissa. Leirin hinta 60 €/hlö. Leirille mahtuu 20 osallistujaa. Min. 8 hlö.

Mukaan tarvitset: sään mukaiset varusteet, petivaatteet, pyyhkeen ja henk.koht. hygieniatarvikkeet.

Lautta saareen lähtee osoitteesta Långholminpolku 22, 02480 Kirkkonummi, Motaleffin ranta. Lauttarantaan saavutaan omin kyydein perjantaina klo 17.30 mennessä.
Takaisin lähdemme saaresta lauantaina klo 17.30. (Matkan pituus n.15 minuuttia.)