Mukulamessu Masalan kirkossa

Kirkkonallet ja lampaita Masalan kirkossa

Masalan kirkko ja seurakuntakeskus

Tervetuloa Mukulamessuun!

"Katsokaa kuinka pieni ja hento kasvaa ja vahvistuu. Toukasta puhkeaa perhosen lento ja siemenestä puu."

Mukulamessu on kaikenikäisten yhteinen jumalanpalvelus, jossa voi laulaa, liikkua, rukoilla, vaeltaa tai olla ihan hiljaa. Ensimmäistä Mukulamessua vietettiin kolmisenkymmentä vuotta sitten. Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan Mukulamessua vietetään valtakunnallisena leikkipäivänä lauantaina 20.4. klo 16 Masalan kirkossa. Kuulemme Hyvästä paimenesta ja etsimme yhdessä lampaita kirkkosalista. Messun jälkeen tarjolla pientä suolaista ja makeaa. Vapaaehtoinen kolehti Yhteisvastuukeräyksen kautta nuorten hyväksi.

Mukana Daniela Zyskowicz, Jaana Solala, Teija Salovaara-Korhonen, Johanna Salmela, Mari Sirén ja lapsikuoro Säihke.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

kanttori

vapaapäivät ma ja ti

Veikkolan aluetyö. Valona-kuoron johtaja.