Lasten Olkkari

ti 2.4. klo 15.00 – ti 2.4. klo 17.00
Lautapeli, missä noppa pelimerkkejä.

Lasten avointa iltapäivätoimintaa Veikkolan seurakuntakodilla, jonka järjestää Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan nuorisotyö. Olkkari on tarkoitettu 3-6 luokkalaisille koululaisille.

Lasten avointa ja maksutonta iltapäivätoimintaa Veikkolan seurakuntakodilla, jonka järjestää Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan nuorisotyö. Olkkari on tarkoitettu 3-6 luokkalaisille koululaisille. Kertoihin ei tarvitse ilmoittautua ja kerrassa voi olla haluamansa ajan.

Olkkarissa voi tehdä läksyjä, viesttää aikaa kavereiden kanssa, pelailla erilaisia pelejä, piirrellä jne. Joka kerralla on myös vapaaehtoinen päivänskaba, josta on tiedossa voittajlle aina pieni palkinto. Olkkarissa on tarjolla pientä ilmaista välipalaa halukkaille, myös omia eväitä voi syödä.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä