Messu

Kirkkonummen kirkko

Tervetuloa messuun!

Messu klo 10.
Pyhän aihe: Pääsiäispäivä, Kristus on ylösnoussut!
Palvelutehtävissä Johanna Siltala, Jussi Ikkala, Irja Tamm, Mari Sirén, Reetta Lumijärvi, Sari Mörsky ja seurakuntalaisia. Musiikissa mukana St. Michael Brass. Messu suoratoistetaan Kirkkonummen seurakuntien youtube-kanavalla.

Kolehti: Maailman köyhimpien ihmisten auttamiseksi muun muassa toimeentulomahdollisuuksia parantamalla Kirkon Ulkomaanavun kautta. Käytössä MobilePay.

Enkeli kääntyi naisten puoleen ja sanoi: "Älkää te pelätkö. Minä tiedän, että te etsitte ristiinnaulittua Jeesusta. Ei hän ole täällä, hän on noussut kuolleista, niin kuin itse sanoi. Tulkaa katsomaan, tuossa on paikka, jossa hän makasi. Menkää kiireesti sanomaan hänen opetuslapsilleen: 'Hän on noussut kuolleista. Hän menee teidän edellänne Galileaan, siellä te näette hänet.' Tämä oli minun sanomani teille." Naiset lähtivät heti haudalta, yhtaikaa peloissaan ja riemuissaan, ja riensivät viemään sanaa Jeesuksen opetuslapsille. Matt. 28:5-8
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

kappalainen

Papiston ja muusikkojen esihenkilö.

Pappina saan olla mukana seurakuntalaisten elämässä ensi hetkistä loppuun asti: kastejuhlasta hautaan siunaukseen. Tällä hetkellä toimin myös pappien ja kanttorien esihenkilönä.