Sateenkaaritoiminta Kirkkonummen suomalaisessa seurakunnassa

Jokaisen ihmisen tulee tuntea olonsa tervetulleeksi riippumatta seksuaalisesta suuntautuneisuudesta tai sukupuoli-identiteetistä.

Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan toiminta on avointa kaikille. Haluamme edistää seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvien ihmisten  turvallisuutta ja yhdenvertaisuutta kaikessa seurakunnan toiminnassa. Järjestämme myös erityisesti sateenkaariväelle suunnattua toimintaa.

Meillä on seurakuntalaisina ja työntekijöinä ihmisiä, joille sateenkaariasiat ovat omakohtaisia tai muuten tärkeitä.

Sateenkaarevat nuortenillat

Sateenkaareva nuortenilta on erityisesti sinulle, sukupuoli- ja/tai seksuaalivähemmistöön kuuluva tai sukupuoltaan ja/tai seksuaalista suuntautumistaan pohtiva nuori.

Kaudella 2022-23 kokoonnumme Kirkkonummen keskustassa Ellenissä noin kerran kuussa.

Monivärisellä pohjalla kyyhkysen ääriviivat

Sateenkaariryhmä Malkus

Sateenkaariryhmä Malkus aloitti toimintansa elokuussa Siuntion seurakuntien ja Lohjan seurakunnan yhteistyönä syksyllä 2021. Kirkkonummi liittyi mukaan keväällä 2022.

Ryhmä on kaksikielinen ja kokoontuu kerran kuukaudessa vuoroin Lohjalla ja vuoroin Siuntiossa sekä Kirkkonummella. Luomme ryhmässä yhdessä turvallisen ympäristön keskustella, pohtia ja kahvitella. Kunnioitamme jokaisen oikeutta itsemäärittelyyn tai -määrittelemättömyyteen ja huomioimme maailmankatsomusten ja hengellisyyden moninaisuuden.

Ryhmä on tauolla tällä hetkellä. Jos olet kiinnostunut toimimaan ryhmän ohjaajana, ota yhteyttä!

Portaille heijastuu sateenkaaren värit.