Seurakunnan uutiset

Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan ja seurakuntayhtymän uutiset.

Kokoontumisrajoitukset poistuvat 1.10.2021 alkaen

Etelä-Suomen aluehallintoviranomainen ei ole jatkanut Uudellamaalla kokoontumisrajoituksia, joten 1.10. alkaen kokoontumisrajoituksia ei enää ole seurakuntien tiloissa.

Koko Suomessa ovat edelleen voimassa tartuntatautilain yleiset hygieniavaatimukset, joilla parannetaan asiakas- ja yleisötilojen terveysturvallisuutta. Tällä hetkellä vaatimukset ovat voimassa vuoden 2021 loppuun asti.

Seurakuntien kirkkoihin ja tiloihin voi tulla vain terveenä ja oireettomana. Käsihygieniasta tulee huolehtia ja maskien käyttöä suositellaan toistaiseksi.

Kirkkonummen seurakunnat noudattavat Etelä-Suomen aluehallintoviranomaisten määräyksiä ja suosituksia sekä Espoon ja Porvoon hiippakuntien tuomiokapituleiden ohjeita.

Thu Sep 30 13:00:58 EEST 2021