Purjehdusripari 29.6.-8.7.2021

TERVEHDYS!

Mahtavaa, että olet lähdössä kanssamme riparille. Tässä kirjeessä on tärkeää tietoa rippikoulustasi, lue se siis tarkkaan!

Olet mukana rippikoulussa, jonka leirijakso on ti 29.6.-to 8.7.2020.

Leirijaksomme ajan olemme Nauvossa, mistä lähdemme purjehtimaan saaristomerelle. Purjehdusjakson aikana yövymme teltoissa.

Konfirmaatiojuhlamme on su 11.7. klo 13 Kirkkonummen kirkossa. (Konfirmaatioharjoitus ja valokuvaus pe 9.7. klo 16-18). Rippikouluun kuuluu myös ennakkotapaamisia, joista seuraavaksi.

1) Ensimmäisen kerran kokoonnumme ryhmämme kesken sunnuntaina 24.1. klo 17-19 google classroomissa. Tapaamisessa tutustumme ja saat paljon infoa tulevasta.

2)Toisen kerran tapaamme perjantaina 26.3. klo 16-17 googel classroomissa ja seuraamme suoratoistoa nuorten iltakirkosta Kirkkonummen kirkosta klo 18-18.30

3) Tapaamme google classroomissa to 17.4. klo 15-17

4) Kutsumme sinut yhdessä huoltajiesi kanssa mukaan perhepäivään lauantaina 15.5. Masalan kirkolle. Tapaamme nuorten kanssa klo 12, vanhempien ja nuorten yhteinen info alkaa klo 13.30. Tapaaminen päättyy viimeistään klo 16. Toivomme, että ainakin yksi huoltajista pääsee osallistumaan tapaamiseen. Perhepäivässä keskustelemme mm. leiriin ja konfirmaatiojuhlaan liittyvistä asioista kaikki yhdessä, sekä nuoret ja aikuiset erikseen.

5) Harjoituspurjehdus la 29.5.

Jos joudut olemaan poissa yhteisistä tapaamisista, otathan yhteyttä meihin etukäteen ja sovitaan korvaavista tehtävistä. Korona tilanteen takia muutoksia tapaamisiimme voi tulla tai että ne toteutetaan verkon kautta etänä. Näistä ilmoitetaan sinulle erikseen.

Ohjaajina rippikoulussasi toimivat nuorisotyönohjaaja Hugo Lehkonen ja pastori Johanna Siltala. Ryhmänohjaajina toimivat isoset. Odotamme innolla, että pääsemme tutustumaan sinuun! Mikäli sinulla tai huoltajillasi on jotain kysyttävää rippikouluun liittyen, voit soittaa tai lähettää sähköpostia.

Siunausta !

Nähdään pian, Johanna ja Hugo.

Hugo Lehkonen hugo.lehkonen@evl.fi

050 597 3799,