Seurakunnan uutiset

Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan ja seurakuntayhtymän uutiset.

Kirkkonummen seurakuntien toiminta 22.2.2022 asti

Etelä-Suomen aluehallintovirasto on tehnyt 7.2.2022 päätöksen, joilla rajoitetaan sisätiloissa järjestettävää toimintaa. Sisätiloissa voidaan järjestää yleisötilaisuuksia, joihin osallistuu yli 50 henkilöä edellyttäen, että tilaisuuden osallistujamäärä on enintään 50 % tilaisuuden enimmäisosallistujamäärästä kyseisessä tilassa ja tilaisuuteen osallistuu korkeintaan 500 henkilöä. Määräykset ovat voimassa 8.2.–22.2.2022.

Kirkkonummen seurakunnat pyrkivät kaikessa toiminnassaan ehkäisemään koronatartuntoja. Noudatamme rajoitusten suhteen viranomaisten ja tuomiokapitulin ohjeita ja määräyksiä.

Jumalanpalvelukset ja kirkolliset toimitukset

Sisätiloissa järjestettävien jumalanpalvelusten ja kirkollisten toimitusten enimmäishenkilömäärät:

• Kirkkonummen kirkko          250henkilöä
  • Masalan kirkko                      50 henkilöä
  • Veikkolan seurakuntakoti      50 henkilöä
  • Haapajärven siunauskappeli  50 henkilöä
  • Ellen                                       40 henkilöä

Seurakunnan pienryhmätoiminta

Seurakunnan pienryhmätoiminta jatkuu normaalisti. Ryhmien ja kuorojen kokoontumisajat löydät verkkosivuilta www.kirkkonummenseurakunnat.fi.

Muistutamme THL:n ohjeista:

Suojaa itseäsi ja läheisiäsi koronavirustartunnalta. Alla olevat keinot auttavat ehkäisemään myös uusien virusmuunnosten leviämistä.

1. Ota koronarokotukset. Ne suojaavat vakavalta taudilta.

2. Jos sairastut, pysy kotona, kunnes olet terve. Tee tarvittaessa kotitesti.

3. Muista hygienia: kädet, maski, turvaväli ja ilmanvaihto.

Tue Feb 08 15:46:05 EET 2022