Seurakunnan uutiset

Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan ja seurakuntayhtymän uutiset.

Kokoontumisrajoitukset Kirkkonummen seurakunnissa 25.11.-24.12.2021

Etelä-Suomen aluehallintovirasto on tehnyt 18.11.2021 päätöksen, jolla rajoitetaan sisätiloissa järjestettäviä yhteislaulutilaisuuksia ja konsertteja.

Kirkkonummen seurakunnat pyrkivät kaikessa toiminnassaan ehkäisemään koronatartuntoja. Noudatamme rajoitusten suhteen viranomaisten ja tuomiokapitulin ohjeita ja määräyksiä. Kirkkonummen seurakuntien tiloissa ei tässä vaiheessa oteta käyttöön koronapassia, vaan rajoitamme tilojen henkilömääriä.

Kauneimmat joululaulut -tilaisuudet 25.11.-24.12.2021

Aluehallintoviraston määräyksen mukaan yhteislaulutilaisuuksien osallistujamääriä rajoitetaan 25.11.-24.12. Kirkkonummen seurakuntien yhteislaulutilaisuuksissa ei ole käytössä koronapassia, vaan tilojen henkilömääriä on rajoitettu. Tiloihin voidaan ottaa enintään puolet tilan enimmäisosallistujamäärästä.

Kauneimmat joululaulut -tilaisuuksien enimmäishenkilömäärät Kirkkonummella:

• Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkko 250 henkilöä
  • Masalan Pyhän Matteuksen kirkko 70 henkilöä
  • Haapajärven kirkko 125 henkilöä
  • Veikkolan seurakuntakoti 70 henkilöä
  • Ellen, Kauppakeskus Kirsikka 30 henkilöä

Konsertit 25.11.-24.12.2021

Seurakuntien tiloissa järjestettävissä konserteissa kaikilla on istumapaikat, joten konserteissa ei ole henkilömäärärajoituksia.

Messut ja jumalanpalvelukset

Messuissa, jumalanpalveluksissa ja hartauksissa ei ole kokoontumisrajoituksia.

Suosittelemme tiloissamme:

• Käytä kasvomaskia
  • Huolehdi käsi- ja yskimishygieniasta
  • Pidä turvavälejä muihin ihmisiin
  • Jää kotiin, jos sinulla on tarttuvan taudin oireita
  • Jää kotiin, jos epäilet altistuneesi koronavirukselle
  • Suosittelemme vahvasti noudattamaan kaikkia viranomaisten ohjeita maskien käyttämisestä, rokotuksista ja hyvästä hygieniasta

Tue Nov 23 17:00:06 EET 2021