JOULUYÖN VALO

Jouluyön valo loistaa Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkossa, Masalan Pyhän Matteuksen kirkossa ja Haapajärven kirkossa. Kirkkoja valaistaan jouluyönä eri puolilla Suomea.

Kirkkonummen kirkon sisältä valaistu ikkuna ulkoapäin otettuna. Ikkunan takana näkyy kaksi patsasta ja vala...

Enkelin sanoin: “Älä pelkää”, jos näet kirkossa valot läpi jouluyön, sillä Kirkkonummen kirkoissa on sisällä valot päällä koko jouluyön. Vaikka emme voi kokoontua yhteen ja kirkkotilat ovat suljettuina, niin kirkoissa palaa sisällä valot. Jouluyön valolla haluamme kertoa joulun sanomasta ja toivosta.

Jouluyönä maailmaan syntyi valo ja toivo! Jouluna koko kristikunta kaikkialla maailmassa iloitsee Vapahtajan syntymästä. Jeesus sanoo: “Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo.” (Joh. 8:12)

Tue Dec 22 10:52:00 EET 2020