Kirkkonummen seurakuntien kaikki ryhmätoiminta on tauolla 10.1.2021 asti

Covid-19 tautitilanteen vuoksi Etelä-Suomen aluehallintovirasto on kieltänyt yli 10 hengen yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset sisä- ja ulkotiloissa Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin alueella 10.1.2021 asti.

Kirkkonummen seurakunnat noudattavat Etelä-Suomen aluehallintoviranomaisten määräyksiä ja suosituksia sekä Espoon ja Porvoon hiippakuntien tuomiokapituleiden ohjeita.

Erityiset koronarajoitukset 10.1.2021 asti

• Jumalanpalvelukset suoratoistetaan verkon välityksellä. Jumalanpalveluksen aikana kirkkotila on muuten suljettu.
  • Seurakuntien kokoava toiminta ja aikuisten pienryhmätoiminta on tauolla su 10.1.2021. asti.
  • Lasten ja nuorten kokoava toiminta ja pienryhmät ovat tauolla su 10.1.2021 asti.
  • Kirkolliset toimitukset jatkuvat kirkoissa ja kappeleissa, mutta osallistujamäärä rajoitetaan 10 henkilöön.
  • Kirkolliset toimitukset pidetään ensisijaisesti seurakuntien tiloissa.
  • Kiinteistöissä voi olla erikseen tilakohtaisia kävijärajoituksia, jolloin osallistujamäärä voi olla alle 10 henkilöä.
  • Osallistujamääriin lasketaan mukaan paikalla olevat seurakuntien ja yhtymän työntekijät.

Muistathan, kun tulet tiloihimme:

• Turvavälit
  • Käsihygienia
  • Maskisuositus yli 15v.
  • Vain terveenä

Yhteistyöllä suojelemme itseämme ja toisiamme.

Thu Dec 17 10:24:17 EET 2020