Seurakunnan uutiset

Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan ja seurakuntayhtymän uutiset.

Kirkkonummen seurakuntien toiminta 23.11.-13.12.2020

Covid-19 tautitilanne on Uudenmaan alueella muuttunut leviämisvaiheeseen. Etelä-Suomen aluehallintovirasto on kieltänyt yli 20 hengen yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin alueella 23.11.-13.12.2020. (linkki AVI:n päätökseen).

Kirkkonummen seurakunnat noudattavat Etelä-Suomen aluehallintoviranomaisten määräyksiä ja suosituksia sekä Espoon hiippakunnan tuomiokapitulin ohjeita. Viranomaisen päätöksen mukaisesti seurakuntien toiminnassa on muutoksia 23.11.-13.12.2020.

Piirretty kuva kasvomaskista.

Erityiset koronarajoitukset 23.11.-13.12.2020:

• jumalanpalvelukset suoratoistetaan verkon välityksellä. Kirkkotila on muuten suljettu.
  • aikuisten säännöllinen ja kiinteä ryhmätoiminta voi jatkua, jos ryhmä on alle 20 henkilöä
  • lasten ja nuorten toiminta jatkuu, osallistujamäärä alle 20 henkilöä
  • kirkolliset toimitukset jatkuvat kirkoissa ja kappeleissa, mutta osallistujamäärä rajoitetaan 20 henkilöön
  • kirkolliset toimitukset ensisijaisesti seurakuntien tiloissa
  • kiinteistöissä voi olla erikseen tilakohtaisia kävijärajoituksia, jolloin osallistujamäärä voi olla alle 20 henkilöä
  • Osallistujamääriin lasketaan mukaan paikalla olevat seurakuntien ja yhtymän työntekijät.

Muistathan, kun tulet tiloihimme:

• Turvavälit
  • Käsihygienia
  • Maskisuositus yli 15v.
  • Vain terveenä

Yhteistyöllä suojelemme itseämme ja toisiamme.

Mon Nov 23 16:00:08 EET 2020