Seurakunnan uutiset

Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan ja seurakuntayhtymän uutiset.

Uutislistaukseen

Kirkkonummen seurakunnat rajoittavat aikuisten kokoavaa toimintaa seuraavaksi kahdeksi viikoksi

Koronavirustartuntatilanne Kirkkonummen kunnan alueella poikkeaa kokoavan harrastustoiminnan osalta muusta HUS-alueesta. Joukkoaltistumisia on tapahtunut nimenomaan ryhmätoiminnassa.

Sen vuoksi myös Kirkkonummen seurakunnat rajoittavat omaa kokoavaa toimintaa seuraavan kahden viikon aikana 3.11.-17.11.2020.

Seurakunnat keskeyttävät 18-v. täyttäneiden kokoavan toiminnan, pois lukien jumalanpalvelukset ja kirkolliset toimitukset. Jumalanpalveluksissa ja kirkollisissa toimituksissa noudatetaan tilakohtaisia henkilömäärärajoituksia, turvavälejä, hyvää käsi- ja yskimishygieniaa sekä suositellaan kasvomaskin käyttöä.

Lasten ja nuorten kokoavassa toiminnassa rajataan ryhmien koot enintään 20 henkilöön toiminnan ohjaajat mukaan lukien. Ryhmien ohjaajien suositellaan käyttävän kasvomaskia, mikäli sille ei ole terveydellisiä esteitä. Kaikkia ryhmään osallistuvia suositellaan noudattamaan hyvää käsi- ja yskimishygieniaa sekä turvavälejä.

Tue Nov 03 12:15:39 EET 2020