Seurakunnan uutiset

Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan ja seurakuntayhtymän uutiset.

Maskisuositus Kirkkonummen seurakunnissa

Suosittelemme käyttämään seurakuntien tilaisuuksissa kasvomaskia. Lähtökohtaisesti seurakuntalaiset huolehtivat itse oman kasvomaskin hankinnasta. Seurakuntien tiloissa saa myös pyydettäessä maskin, jos sitä ei ole mukana. THL:n kasvomaskisuositus koskee yli 15-vuotiaita.

Kirkkonummen seurakuntien tiloissa järjestettävissä jumalanpalveluksissa, kirkollisissa toimituksissa ja muissa seurakuntatilaisuuksissa noudatetaan edelleen viranomaisten suosituksia.

Tilakohtaiset osallistujamäärärajoitukset ovat voimassa, jotta voimme huolehtia riittävistä turvaväleistä.

Edelleen on tärkeää huolehtia hyvästä käsihygieniasta - emmekä tule paikalle sairaana.

Näin huolehdimme kaikissa seurakuntien tilaisuuksissa omasta ja toistemme turvallisuudesta!

Wed Sep 30 14:22:27 EEST 2020