Kevennä suojelusenkelin taakkaa - käytä heijastinta!

Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkon portin luona voit nähdä puun, jossa roikkuu heijastimia. Puun rungossa on lappu, jossa lukee: "Olen heijastinpuu. Ripusta oksilleni ylimääräiset heijastimet muiden iloksi tai nappaa itsellesi turvaksi pimeässä."

Puu, jossa roikkuu heijastimia.

Aamuisin ja iltaisin on jo pimeää, ja on tärkeää huolehtia itsestämme ja läheisistämme ja olla näkyviä pimeässä. On hyvä, jos tällä tavalla voimme lisätä turvallisuutta.

Jos sinulla on ylimääräisiä heijastimia, voit tuoda ne oksille roikkumaan. Silloin voit ilahduttaa kanssaihmistä, jolta puuttuu heijastin.

Heijastinpuu on tehty yhdessä Kirkkonummen ruotsalaisen seurakunnan kanssa. Jos sinulla kysymyksiä, ota yhteys Mikaela Ståhl-Kokkolaan puh. 050 432 9321.

Mon Oct 28 10:40:00 EET 2019