Seurakunnan uutiset

Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan ja seurakuntayhtymän uutiset.

Ajoreitti Masalan kirkolle muuttuu

Masalan kirkon ympäristössä on aloitettu uuden asemakaavan mukaisia katu- ja saneeraustöitä. Rakentamiseen liittyvistä räjäytystöistä voi aiheutua tilapäistä meluhaittaa.

Kirkolle vievä Tinantie suljetaan ajoneuvoliikenteeltä maanantaina 31.7. Liikenne Masalan kirkolle ohjataan väliaikaisesti Köpaksenpolun kautta. Masalantien varrelle tulee liikennettä ohjaavat opasteet.

Ajoyhteys läheisille asuinkiinteistöille kulkee Masalan kirkon pysäköintialueen läpi. Kirkolla on rajoitetusti pysäköintitilaa. Kirkon tilaisuuksiin osallistujille suosittelemme käyttämään mahdollisuuksien mukaan julkista liikennettä. Masalan asemalla, noin 300 metrin päässä Masalan kirkolta on myös maksutonta pysäköintitilaa.

Tinantien sulun arvioidaan kestävän marraskuulle 2023.

2023-07-25 14:02:00.0