Kirkkonummella on kaksi tiekirkkoa

Kirkkonummella pääsee taas muutaman vuoden tauon jälkeen tiekirkkoihin. Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkko ja Haapajärven kirkko Pohjois-Kirkkonummella ovat avoinna kesällä. Paikalla on tiekirkko-opas.

Kirkkonummen kirkko on avoinna tiekirkkona 27.6. - 26.8.2022 ma - pe klo 14 - 19.

Haapajärven kirkko on avoinna tiekirkkona 27.6.-29.7.2022, ma-su klo 11 - 17.

Tiekirkoissa voi hengähtää, hiljentyä tai kierrellä itsekseen. Kirkoissa on myös säännöllisiä jumalanpalveluksia sekä kirkollisia toimituksia. Kirkon aukioloajat voivat tilapäisesti muuttua seurakuntatilaisuuksien ja kirkollisten toimitusten (häät, hautajaiset jne) vuoksi.

Jumalanpalvelukset

Kirkkonummen kirkossa suomenkielinen jumalanpalvelus on sunnuntaisin klo 10. Ruotsinkieliset jumalanpalvelukset ovat heinäkuussa Haapajärven kirkossa (Pohjois-Kirkkonummella) klo 10. Kirkkonummen kirkossa voi olla konfirmaatiomessuja myös muina ajankohtina.

Haapajärven kirkossa suomenkielinen jumalanpalvelus klo 12. Ruotsinkielinen jumalanpalvelus klo 10.

Tervetuloa kirkkoon!

Tiekirkko-sivusto