Viulukonsertti Haapajärven kirkossa

ma 15.4. klo 18.00

Haapajärven kirkko

Viulisti Kreeta-Julia Heikkilä soittaa J.S. Bachin sooloviulumusiikkia

Kreeta-Julia Heikkilä on monipuolisena, energisenä ja dynaamisena viulistina kansainvälisesti kysytty konserttimestari, solisti ja kamarimuusikko. Viime vuoden taiteelliseen toimintaan kuului mm. Mozartin viulukonserttojen kokonaisesitys Kirkkonummen Kamariorkesterin soistina. Lapsuutensa Kirkkonummella viettänyt viulisti asuu nykyään Helsingissä, mutta hakee inspiraationsa luonnosta Kylmälässä sijaitsevalta mökiltään.

Hänen esittämänään kuullaan tänä keväänä kaikki kuusi Bachin sooloviulusonaattia ja partitaa kolmen konsertin sarjassa luonnonläheisessä Haapajärven kirkossa. Heikkilän ideoimat BachHour - konsertit tarjoavat meditatiivisen, tunnin mittaisen hetken Bachin upean viulumusiikin parissa.
Konserttien ajankohdat ovat ma 15.4. klo 18, su 26.5. klo 16 ja su 9.6. klo 16.

Vapaa pääsy, ohjelma 10 €.