Aikuiskuorot

Tervetuloa uudet ja jo mukana olevat laulajat!

• Värinä torstaisin klo 18.30-20.00, Ellen, Kauppakeskus Kirsikka. Lisätiedot: Mari Sirén
  • Valona torstaisin 18.30-20, Veikkolan seurakuntakoti. Lisätiedot: Johanna Salmela
  • Laulu- ja soitinyhtye Verso keskiviikkoisin klo 18.30-20, Masalan kirkko. Lisätiedot: Maria Laakso
  • Seurakuntakuoro maanantaisin klo 12.30-14 Kirkkonummen kirkko / kerhotila Ellen, Kauppakeskus Kirsikka. Lisätiedot: Pia Innala

Keskusta

• Värinä on nuorten aikuisten ja työikäisten laulu- ja soitinyhtye.  Värinä harjoittelee Ellenissä (kauppakeskus Kirsikan tilassa) torstaisin klo 18.30.
    Tiedustelut: Mari Sirén, mari.siren@evl.fi
  • Seurakuntakuoro on varttuneiden laulajien oma kuoro. Seurakuntakuoro kokoontuu maanantaisin klo 12.30-14 Kirkkonummen kirkossa ja turvavälien salliessa kokoontumiset siirtyvät kerhotila Elleniin (Kauppakeskus Kirsikka). Seurakuntakuoroa johtaa kanttori Pia Innala. Tiedustelut: Pia Innala, pia.innala@evl.fi.

Masala

• Laulu- ja soitinyhtye Verso on nuorten aikuisten, työikäisten sekä varttuneempienkin oma kuoro, johon olennaisena osana kuuluu myös soittajisto. Ohjelmistomme koostuu rytmikkäästä suomalaisesta hengellisestä musiikista sekä muiden maiden hengellisen musiikin aarteista. Olet tervetullut mukaan laulamaan tai soittamaan. Harjoitukset  Masalan kirkossa keskiviikkoisin klo 18.30-20.00. Tiedustelut: Maria Laakso, maria.laakso@evl.fi.

Veikkola

Valona-kuoro

Laulu - ja soitinyhtye Verso keväällä 2023

kanttori

vapaapäivät ma ja ti

Veikkolan aluetyö. Valona-kuoron johtaja.

kanttori

vapaapäivät ma, ti