Kirkkotallintie 2

Seurakuntatoimistot, palvelupiste

Kirkkoherranvirastojen julkisivu Ervastientien suunnasta. Ikkunoissa seurakuntien  sinivihreät logot.

Kirkkotallintie 2, 02400 KIRKKONUMMI

0503761481 päivystävä vahtimestari

0403511058 Seurakuntatoimisto palvelunumero (ks. aukioloajat)

Kirkkonummen keskustassa Pyhän Mikaelin kirkon lähellä sijaitsevasta tilasta löytyvät molempien seurakuntien seurakuntatoimistojen (ent. kirkkoherranvirasto) palvelupisteet, hautapalveluvastaanotto sekä pappien työtilat.

Käynti kiinteistöön tapahtuu Ervastintien puolelta. Rakennuksen edessä ei ole pysäköintiä. Liikuntarajoitteisten saattoliikenne on sallittu.

Lähimmät pysäköintipaikat ovat Ervastintien varressa (kahden tunnin paikkoja), neljän tunnin paikkoja löytyy Ervastintien toiselta puolelta sekä Kirkkotallintien toiselta puolelta. Varmimmin tilaa löytyy rakennuksen takana sijaitsevasta maksuttomasta pysäköintitalosta osoitteesta Ervastintie 9 (Kiint. Oy Kirkkonummen Keskustapysäköinti), joka on avoinna klo 7.00 - 22.00.

Esteetön kulku Esteetön kulku