Kirkkonummen seurakuntien viestintä

Seurakunnan toiminnasta löydät parhaiten tietoa täältä seurakunnan nettisivuilta tapahtumakalenterista.

Seurakunta viestii myös kirkkojen ja muiden tilojen ilmoitustauluilla sekä kerran kuussa ilmestyvällä seurakuntasivulla Kirkkonummen Sanomissa.

Seurakunta sosiaalisessa mediassa

Löydät meidät facebookista, instagramista ja Youtubesta.

Seurakunta on toimii useissa some-kanavissa mm. Facebookissa ja Instagramissa.

Graafinen tunnus eli logo

Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan graafinen tunnus on Juha Kiiskisen suunnittelema sinivihreä merkki, jonka kanssa käytetään mustaa tekstiä.

Sininen:

• CMYK 52/18/0/0
  • PMS 284
  • RGB 152/182/226

Vihreä:

• CMYK 55/0/100/0
  • PMS 368
  • RGB 154/192/79

Purje ja kirkko

Logon sininen ja vihreä väri kuvaavat Kirkkonummen kaunista, vehreää luontoa ja merellisyyttä. Logo viestii ilmeellään positiivisuutta ja kasvua.

Ristin taustalla olevan sininen kolmio voi kuvastaa purjetta tai kirkon päätyä. Katsoja saa itse päättää.

Kirkkonummen seurakuntayhtymän logo

Logossa on joko teksti Kirkkonummen seurakuntayhtymä tai

Kirkkonummen seurakunnat. Teksti voi olla joko suomenkielisenä, ruotsinkielisenä tai kaksikielisenä.