Kesäkerhoissa ulkoillaan ja nautitaan kesästä!

Kesäkerhossa ollaan ulkona, liikutaan ja leikitään lastenohjaajien ohjauksessa.

Kesäkerhotoiminta on tarkoitettu 3–6 -vuotiaille lapsille. Kerhot kokoontuvat kahden viikon ajan 3 tuntia kerrallaan, klo 9-12. Toimimme pääsääntöisesti ulkona koko kerhoajan. Kerhon aikana on pieni hartaushetki ja aikaa omien eväiden syömiselle. Mukaan tarvitaan reilut eväät, vesipullo, päähine sekä vaihtovaatteet. Lapsen voi tuoda ja hakea joustavasti.

Hakuaika lasten kesäkerhoihin on 8.4. – 5.5.2024

Kerhopaikasta ilmoitetaan kotiin sähköpostilla viikolla 20. Kesäkerhotoiminta on maksutonta.

Kerhot kokoontuvat:

Masalan kirkolla,Ilmoittautuminen (mvsoy.fi) (ilmoittautumislomake aukeaa uuteen ikkunaan)

• 29.5.-7.6.2024

Papinniityssä, Ilmoittautuminen (mvsoy.fi)(ilmoittautumislomake aukeaa uuteen ikkunaan)

• 29.5.-7.6.2024

Veikkolan seurakuntakodilla, Ilmoittautuminen (mvsoy.fi)(ilmoittautumislomake aukeaa uuteen ikkunaan)

• 10.6.-20.6.2024

Varhaiskasvatuksen tietosuojaselosteLinkki avautuu uudessa välilehdessä (aukeaa uuteen ikkunaan)

Kaksi lasta ulkona leikkimässä automatolla.