Pop-messu Pyhän Mikaelin kirkossa

pe 26.4. klo 18.00
kirkon lasimaalauksen heijastuma flyygelin kanteen

Kirkkonummen kirkko

Tervetuloa pop-messuun!

Pe 26.4. klo 18 Pyhän Mikaelin kirkossa vietetään Pop-messua, jonka teemana on ikävä. Pop-messuun ikävöivä saa levollisin mielin tulla kaikkien tunteidensa kanssa. Musiikki, rukoukset ja puheet kertovat kauniilla tavalla ikävästä, lohduttavat sekä hoitavat. Ei ole väliä, onko menetyksestä kauan tai vähän aikaa - tässä messussa kaikenlaiselle ikävälle ja kaipaukselle on tilaa. Messussa kuullaan pop-sovituksina tuttuja punaisen veisukirjan kappaleita ja virsiä. Messun musiikista vastaa upea bändi: Make Perttilä kitara ja laulu, Heikki Pohto puhaltimet, Pekka Nyman perkussiot, Hannu Nyman basso, Maria Laakso ja Johanna Salmela laulu ja piano.

Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta huonetta - enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan." Joh. 14: 1-2
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

kanttori

vapaapäivät ma ja ti

Veikkolan aluetyö. Valona-kuoron johtaja.