Diakonian kevättalkoot Räfsössä (täynnä)

la 18.5. klo 8.00

Räfsö

Ilmoittautuminen on päättynyt

RETKI ON TÄYNNÄ. VARALLE VOI VIELÄ ILMOITTAUTUA

Tervetuloa Räfsön saareen viettämään aikaa yhdessä pienen puuhastelun lomassa. Kukin voi tehdä talkootöitä omien voimiensa mukaan. Talkoot ovat ilmaiset ja talkoolaisille kuuluvat matkat ja ruuat.

RETKI ON TÄYNNÄ. VARALLE VOI VIELÄ ILMOITTAUTUA:

Tervetuloa Räfsön saareen viettämään aikaa yhdessä pienen puuhastelun lomassa. Kukin voi tehdä talkootöitä omien voimiensa mukaan. Talkoot ovat ilmaiset ja talkoolaisille kuuluvat matkat ja ruoka ja kahvi. Paikanpäälle on bussi- ja lauttakuljetus (lauttamatka 10 min). Päälle kannattaa laittaa talkoisiin sopivat ulkovaatteet ja ottaa vesipullo mukaan.

Bussikuljetus lähtee Veikkolan seurakuntakodilta klo 8.45, Masalan kirkolta klo 9.15, keskustan vanhalta seurakuntakodilta klo 9.30. Motaleffin rantaan voi tulla myös omalla kyydillä, lautta lähtee klo 10. Lähtöajat ovat pitäviä eli tule ajoissa paikalle. Paluumatka on samoihin paikkoihin. Keskusta n. klo 15.00, Masala n. klo 15.15, Veikkola n. klo 15.45.

Ilmoittautuminen ylläolevan linkin kautta tai diakonian päivystyspuhelimeen nro 050 383 9371

Lisätietoja:

Satu Ali-Rekola puh 040 183 5594 satu.ali-rekola@evl.fi tai