Kokoontumiset Kirkkonummen seurakuntien tiloissa 10.8.2021 asti

Kirkkonummen seurakuntien kaikissa tiloissa on voimassa tilakohtaiset tilankäyttörajoitukset, jotta turvavälit voidaan pitää.

Seurakuntien kirkkoihin ja tiloihin voi tulla vain terveenä ja oireettomana. Käsihygieniasta tulee huolehtia ja maskien käyttöä suositellaan.

Samassa taloudessa asuvat voivat istua kirkossa vierekkäin. Muihin kirkossakävijöihin pidetään etäisyyttä. Tarkempi ohjeistus kirkkotilassa.

Konfirmaatioiden järjestelyistä tiedotetaan erikseen rippikouluryhmän kautta. Konfirmaatiomessuihin ovat tervetulleita konfirmoitavat nuoret ja heidän kutsutut läheisensä.

Seurakunnan tilojen varaaminen kaste- ja muisto- ym. tilaisuuksiin on mahdollista tilakohtaiset enimmäishenkilömäärät huomioiden. Tiedustelut ja varaukset kirkkoherranvirastosta.

Tämä ohjeistus on voimassa 10.8. asti.

Kirkkonummen seurakunnat noudattavat Etelä-Suomen aluehallintoviranomaisten määräyksiä ja suosituksia sekä Espoon ja Porvoon hiippakuntien tuomiokapituleiden ohjeita.

Tue Jul 13 16:05:48 EEST 2021