Kokoontumisrajoitukset Kirkkonummen seurakunnissa 2.-22.6.2021

Etelä-Suomen aluehallintoviranomainen on muuttanut kokoontumisrajoituksia ajalle 2.-22.6.2021. Kirkkonummen seurakuntien tiloissa on mahdollisuus kokoontua tilojen koon perusteella. Kokoontumisissa tulee noudattaa turvavälejä, joten tilan koko rajoittaa sallittua henkilömäärää.

Kirkkotilat ovat eri kokoisia. Sallittu henkilömäärä vaihtelee tiloittain, sillä jokaisessa tilassa on laskettu turvavälit. Tilojen enimmäishenkilömäärä jumalanpalveluksissa ja kirkollisissa toimituksissa:

• Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkko           105 henkilöä
  • Masalan Pyhän Matteuksen kirkko                  30 henkilöä
  • Veikkolan seurakuntakoti                                 36 henkilöä
  • Haapajärven kirkko                                           60 henkilöä
  • Haapajärven siunauskappeli                             40 henkilöä

Samassa taloudessa asuvat voivat istua kirkossa vierekkäin. Turvaväliä pidetään muihin kirkossakävijöihin. Tarkempi ohjeistus kirkkotilassa.

Konfirmaatioiden järjestelyistä tiedotetaan erikseen rippikouluryhmän kautta.

Kirkkonummen seurakunnat noudattavat Etelä-Suomen aluehallintoviranomaisten määräyksiä ja suosituksia sekä Espoon ja Porvoon hiippakuntien tuomiokapituleiden ohjeita.

Wed Jun 02 17:03:30 EEST 2021