Seurakunnan uutiset

Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan ja seurakuntayhtymän uutiset.

Kaatuneitten muistopäivä Kirkkonummella

Kirkkonummen ev.lut. seurakuntien yhteinen kaksikielinen sanajumalanpalvelus järjestetään sunnuntaina 16.5. klo 11.

Jumalanpalvelukseen voi osallistua verkon välityksellä, se suoratoistetaan Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan facebook-sivuston kautta https://www.facebook.com/kirkkonummellaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Kirkkotila on suljettu kokoontumisrajoitusten vuoksi.

havuseppele_rajattu.jpg

Havuseppele sankarihaudalla.

Linkki jumalanpalvelukseen löytyy myös seurakuntien verkkosivuilta www.kirkkonummenseurakunnat.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja www.kyrkslattsforsamlingar.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Sankarihaudoilla ei järjestetä yhteistä seppeltenlaskutilaisuutta kokoontumisrajoitusten vuoksi, mutta muistomerkille voi viedä oman seppeleen yleisiä koronaturvallisuusohjeita noudattaen.

Tue May 11 10:09:35 EEST 2021