Syksyn konfirmaatiot ja kokoontumisrajoitukset

Kirkkonummen seurakuntien konfirmaatiot alkavat elokuussa 2020. Tiedote konfirmaatioiden turvallisuusjärjestelyistä on julkaistu 26.7.2020.

Huomioittehan, että suositukset tapahtumien turvallisuusohjeista, turvaväleistä ja kirkkojen tilakohtaiset kokoontumisrajoitukset ovat yhä voimassa. Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkkoon voidaan tällä hetkellä ottaa enintään 105 henkilöä kerrallaan.

Tiedote konfirmaatioista 26.7.2020:
Suositukset tapahtumien turvallisuusohjeista, turvaväleistä ja kirkkojen tilakohtaiset kokoontumisrajoitukset ovat yhä voimassa. Tämän vuoksi jokainen konfirmoitava voi kutsua Pyhän Mikaelin kirkkoon vain 3-4 läheistään. Ehtoollista jaetaan poikkeuksellisesti ainoastaan konfirmoitaville. Kirkossa olevat läheiset ovat siunaamassa konfirmoitavaa nuorta ja nuori istuu konfirmaatiossa läheistensä kanssa säilyttäen turvavälit muihin osallistujiin. Ne läheiset, jotka eivät voi olla kirkossa läsnä, voivat seurata konfirmaatiota internetin välityksellä. Kaikki konfirmaatiomessut striimataan eli suoratoistetaan seurakunnan Facebooksivun @kirkkonummella kautta.
Kiitämme perheitä ymmärtäväisyydestä poikkeuksellisessa tilanteessa.

Fri Jul 17 15:38:00 EEST 2020