Seurakunnan uutiset

Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan ja seurakuntayhtymän uutiset.

Avoimia kesätyöpaikkoja: kirkko-opas

Kirkkonummen seurakuntayhtymä hakee kirkkoihin oppaita kesäksi 2019. Tehtävänä on kirkon esittely ryhmille ja yksittäisille kävijöille, kirkon siivous ja muut avustavat tehtävät.

Tehtävään valitaan neljä kirkko-opasta. Kaksi opasta palkataan Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkkoon ajalle 24.6.-2.8. ja kaksi Haapajärven Pyhän Martin kirkkoon ajalle 1.7.-2.8. Päivittäinen työaika vaihtelee sopimuksen mukaan.

Työstä maksetaan tuntipalkkaa Kirkon virka- ja työehtosopimuksen nuorten kausityöntekijöiden tuntipalkkahinnoittelun mukaan vähintään 7,14 €/tunti, lisäksi maksetaan mahdolliset ilta- ja sunnuntailisät.

Hakijoilta vaaditaan 17 vuoden ikää (s. 2002 tai aikaisemmin), sujuvaa suomen tai ruotsin kielen taitoa sekä toisen kotimaisen kielen tyydyttävää osaamista. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Haku tehtävään päättyy 18.4.2019 2019 klo 15. Hakemukset KirkkoHR:n kautta osoitteessa sakasti.fi

Lisätietoja antaa ylivahtimestari Juha Tarvainen, puh. 050 590 4978 tai juha.tarvainen@evl.fi.

Lisätietoja ja haku

Wed Apr 10 10:13:00 EEST 2019