Seurakunnan uutiset

Kirkkonummen suomalaisen seurakunnan ja seurakuntayhtymän uutiset.

Seurakuntavaalit lähestyvät - tällä kertaa nuorilla on oma lista

Suomen evankelis-luterilaisissa seurakunnissa järjestetään tänä vuonna seurakuntavaalit. Kirkkonummen suomalaisessa seurakunnassa on neljä eri ehdokaslistaa. Tällä kertaa myös nuorilla on oma lista 'Nuoret apostolit' seitsemällä ehdokkaalla.

Ehdokaslistat Kirkkonummen suomalaisessa seurakunnassa ovat:

Armon vihreät, Nuoret apostolit, Sosiaalidemokraatit ja sitoutumattomat sekä Seurakuntaväki yhdessä.

Kirkkonummen suomalaiseen seurakunnan seurakuntaneuvostoon valitaan 16 luottamushenkilöä. Ehdokkaita seurakuntaneuvostoon on 48.

Suomalaisen ja ruotsalaisen seurakuntien yhteiseen kirkkovaltuustoon valitaan 41 luottamushenkilöä, joista 31 suomalaisesta seurakunnasta ja 10 ruotsalaisesta seurakunnasta.

Ehdokkaita kirkkovaltuustoon on suomalaisesta seurakunnasta 54.

Ehdokkailla on mahdollisuus täyttää vaalikone, joka avautuu äänestäjille 8.10.

Ennakkoäänestys on koko maassa 6.-10.11. ja vaalipäivä 18.11. Vaalien teemana on tänä vuonna #minunkirkkoni.

Mon Sep 24 17:01:00 EEST 2018