Vaellusripari 7.6.-16.6.2021

TERVETULOA RIPPIKOULUUN – KIVA, ETTÄ OLET MUKANA!

Olet mukana vaellusrippikoulussa 7.-16.6., jonka konfirmaatio on Kirkkonummen kirkossa 20.6. klo 12. Rippikouluun sisältyy ennakkotapaamisia, jotka ovat osa rippikoulun opetuskokonaisuutta ja tärkeitä kohtaamisia koko ryhmän kanssa.

1) Ensimmäisen kerran kokoonnumme etänä Classroomin kautta la 23.1. klo 14-15.30. Saat tietoa riparista ja kevään ohjelmasta!

2) Seuraavan kerran tapaamme torstai-iltana 29.4. klo 18-21 Masalan kirkolla (Tinantie 4). Vanhemmat ovat tuolloin myös tervetulleita. Illan aikana käymme yhdessä läpi vaellusripariin liittyviä käytännön asioita, mm. varustelistan. KUTSU SIIS VANHEMPASI MUKAAN!

3) Harjoitusvaellus pidetään la 29.5. klo 9.00-15.

Ohjaajina rippikoulussasi ovat pastorit Terho Haataja ja Hannu Suni sekä kanttori Ilona Nyman. Ryhmänohjaajina toimivat isoset. Meihin kaikkiin tutustut ennen pitkää! Mikäli sinulla on jotain kysyttävää rippikouluun liittyen, voit lähettää sähköpostia tai soittaa.

Kaikki rippikouluinfot lähetetään sähköpostitse nuorelle ja huoltajalle. Lisäksi löydät leiriin liittyvät tärkeät tiedot sekä yleistietoa rippikoulusta seurakuntamme nettisivuilta kohdasta ”Rippikoulu 2021” ja sivun ”Vaellus” -kohdalta.

Leirikirje ja varustelista

Vaelluksen turvatietokortti

Mikäli perheen taloudellisen tilanteen vuoksi rippikoulumaksusta olisi tarve keskustella, niin ole yhteydessä johtavaan diakoniatyöntekijään, Mika Siltalaan (mika.siltala@evl.fi). Tietoa maksujärjestelystä ja täytettävä maksujärjestelyanomus löytyvät yllä mainitulta rippikoulusivulta. Huomioithan, että maksujärjestelyanomus tulee toimittaa rippikouluryhmän ohjaajalleviimeistään huhtikuun loppuun mennessä.

Nähdään piakkoin,

t: Terho terho.haataja@evl.fi p. 0503761509